Rondleidingen 9.00 -10.15 uur

DE DEUR STAAT OPEN!

Wordt uw kind bijna 4 jaar? Wat een spannende tijd! De keuze voor een basisschool maakt u niet zomaar. Uw kind bezoekt straks immers meerdere jaren deze school. De sfeer, de inhoud van het onderwijs, uw indruk van de school als geheel: het is allemaal belangrijk. We nodigen u en uw kind daarom graag uit voor een informatieochtend.

De informatieochtend begint met een korte presentatie over ons onderwijs. Daarna volgt een rondleiding waarbij u een indruk krijgt van onze school terwijl de leerlingen en leerkrachten aan het werk zijn.
Zo kunt u de school in actie zien. Na afloop is weer ruimte om uw vragen te stellen.

Staat uw datum er niet tussen? Bel gerust voor een rondleiding!

maandag 16 april
dinsdag 23 april
maandag 13 mei
donderdag 13 juni

Om de bijeenkomst persoonlijk te houden, willen we niet meer dan 8 personen per keer uitnodigen. Aanmelden vooraf is daarom ook verplicht. Via deze link kunt u zich aanmelden voor een informatieochtend: Aanmelden informatie ochtend
Rondleidingen doen wij onder schooltijd zodat u een beeld krijgt van onze school en het team terwijl we lesgeven.

Schooljaar 2024-2025
De kinderen die 4 jaar worden vanaf juli 2024 kunnen zich vooraanmelden.  Een vooraanmelding betekent nog geen definitieve inschrijving. Zodra uw kind de leeftijd van 3 jaar heeft bereikt, neemt de school contact met u op om zo mogelijk over te gaan tot een definitieve inschrijving.

De data voor september 2024 t/m juli 2025 komen na de zomervakantie online.